Sürdürülebilirlik

lamp, idea, pear

Sürdürülebilirlik

Küresel operasyonlarımızı ve mevcut girişimlerimizi bir araya getirerek, müşterilerimizin, müşterilerimizin ve topluluklarımızın sürdürülebilirlik zorluklarını daha iyi yönetmelerine ve yeni fırsatlardan faydalanmalarına yardımcı olmak için finansal kaynaklarımızdan, öngörülerimizden, uzmanlığımızdan, ilişki ağımızdan yararlanıyoruz.

Kendi Karbon Ayak İzimizi Anlamak

Enerji, su ve malzeme verimliliğini artırmak için kendi kaynak kullanımımızı sürekli iyileştirmek istiyoruz; sera gazı emisyonlarını azaltmak ve kamuoyuna aktif olarak katkı sağlamak önceliğimizdir.

Etik Davranış Kuralları (code of conduct)

Zonnebloem bir hizmet ve teknoloji kuruluşudur. Danışmanlık alanındaki müşteri ve profesyoneller arasında tartışma için bir forumdur.

Misyonu

Bilgili, etik ve deneyimli danışmanların çalışmalarını seferber ederek ve güçlendirerek kaynak kalitesini, etkililiğini ve kapasitesini artırmak.

Zonnebloem’un hedeflerinin çoğu, etiğin sahadaki kritik öneminin açık veya zımni bir şekilde tanınmasından kaynaklansa da iki hedef öne çıkmaktadır:

Meslekteki değerleri ve etik davranışları, standartları ve en iyi uygulamaları tanımlar ve danışmanların müşterileri için çalışmalarının kalitesini ve etkisini artırmak için aktif olarak benimsenmelerini teşvik eder.

Yardımlaşmada etkili yönetim ilkeleri ve yöntemleri konusunda farkındalık ve bağlılığı artırmak.

Etik Kurallar, en azından üyelerinin davranışlarına rehberlik edecek bir dizi temel ilkedir. Ancak, kabul edilebilir davranışın minimum eşiklerini belirleyebildiği gibi, aynı zamanda- ve tartışmalı olarak- daha yüksek bir hedef oluşturabilir. Aşağıdaki Kurallar çalışanlarımızın en iyi şekilde kutsal bir güveni kabul ettikleri inancına dayanmaktadır.

Kuralların amacı, Zonebloem çalışanlarının profesyonelliklerini korumalarına ve müşterilerine hizmet sunma ve meslektaşları ve kamuoyu ile ilişkilerinde yüksek etik standartlara uymalarına yardımcı olmaktır. Bu tür ilkelerin yorumlanmasında ve uygulanmasında üye danışmanların bireysel muhakemelerinin her zaman gerekli olacağını kabul ediyoruz.

Zonnebloem Üye Etik Davranış Kuralları

Zonnebloem’ın her üyesi aşağıdaki ilkeleri kabul eder.

Müşterilere Bağlılık

Müşterilerine uzmanlıklarını ve kapasitelerini geliştirmelerine yardımcı olarak dürüstlük, dürüstlük, yeterlilik, bağımsızlık, tarafsızlık ve profesyonellik ile hizmet edin.

Yalnızca kendilerinin, çalışanlarının ve meslektaşlarının etkin bir şekilde performans göstermeleri için gerekli deneyim ve yetkinliğe sahip oldukları görevleri kabul edin.

Verilecek hizmetler ile makul ve orantılı ücretler.

Herhangi bir görevi kabul etmeden önce verilecek hizmetlerin sonuçları hakkında gerçekçi beklentilerin yanı sıra, müşterilerle karşılıklı bir anlayış oluşturmak. Görev kapsamındaki çalışma sırasında değişiklikler meydana gelirse, düzeltmeleri iyi niyetle müzakere edin.

Kamuya açık olmayan tüm müşteri bilgilerine gizlilikle muamele edin, yetkisiz tarafların erişimini önlemek için makul adımları atın ve müşterinin izni olmadan özel veya ayrıcalıklı bilgilerden kaçınmaktan kaçının.

Çıkar çatışmalarından veya bunların ortaya çıkmasından kaçının ve danışmanın kararını veya tarafsızlığını etkileyebilecek her türlü durumu derhal müşterilere açıklayın.

Hem müşterinin hem de danışmanın uygun olmayan herhangi bir görünümden korunması için düzenli olarak “güneş hukuku” incelemesi sağlayarak müşterinin yönetim kurulunda sunulan tüm teklifleri dikkatlice düşünün.

Nesnellik veya dürüstlüğün bozulduğu anlaşıldığında danışmanlık görevinden çekilme önerisi.

Aktif veya pasif bir müşterinin bir çalışanını, müşteriyle önceden görüşmeksizin alternatif istihdamı düşünmeye davet etmekten kaçının.

friends, trust, friendship

Topluma ve Mesleğe Bağlılık

Müşterileri, iyi hibe verme ve vakıf uygulamalarına rehberlik eden yasalar, düzenlemeler ve etik standartlar hakkında bilgilendirin ve müşterinin organizasyonu içindeki yetkililere yasadışı veya tehlikeli davranışları bildirin. Kişinin bu tür tavsiyelerde bulunma konusundaki mesleki yeterliliğinden şüphe duyduğunuzda, müşteriyi kalifiye hukuk veya vergi danışmanına başvurmaya teşvik edin. Profesyonel meslektaşların fikri haklarına saygı gösterin ve telif hakkıyla korunan bilgilerini, materyallerini veya yöntemlerini izinsiz kullanmayın. Profesyonel meslektaşları yanlış tanıtmaktan ya da aşağılamaktan kaçının. Müşteriler, meslektaşları ve genel halkla ilişkilerde mesleği dürüstlük ve profesyonellik ile temsil edin. Mümkün olduğu kadar profesyonel gelişim fırsatları arayın. Aldatıcı bir şekilde reklamcılık hizmetlerinden kaçının. Diğer abone danışmanlar tarafından Davranış Kurallarına uymayı teşvik edin. Müşterilerimizin ve halkın çıkarlarını önce kendimizin ve / veya şirketlerimizin çıkarlarından önce yerleştirin.
Scroll to Top